Én manapság...

Én manapság...

2009. július 16., csütörtök


Sziasztok!

Hát egy kicsit már jobb a kedvem.Ma csináltam egy LH tesztet ami halvány pozi,szerintem úgy 3 nap kb és pém lesz.

Anyósbosszú:

Hát ha úgy gondolja,hogy orránál fogva vezetem apát,akkor most megkapja.Majdcsak belátja,hogy már régóta nem ő az első!

Szóval gonosz voltam ma,mert mondtam apinak,hogy ne menjünk haza pápára,sporoljunk egy kicsit,utánna meg F1 ahova megyünk,aztán utánna meg sárvárra megyünkszóval...kóstolgasson csak nyugodtan!

De félretéve ezt az egészet jobban vagyok.Vasárnapi sírás,megbeszélés óta api teljessen megváltozott,jó irányba.Nagyon boldog vagyok!!!

Szerintem most ebbe a hónapba összefog jönni,mert már nemcsak én akarom annyira hanem ő is.


Brid,Princzi köszi,hogy itt voltatok!

Szerintem most egy darabig ide írok csak,de majd még meglátom.Csak most egy kicsit lekell állnom úgy érzem,hogy megint nagyon görcsölök és nem akarom!!!Szeretnék nyugiban lenni,de ha a bbnetre írok ott mindenki azzal foglalkozik,hogy mikor lesz babája és most úgy érzem,hogy ez most sok.Lehet hogyha összejön akkor majd írok,de per pillanat most így jó.Szeretnék egy kicsit lazíttan.De mindenkinek kívánom innen is a mielőbbi babásodást,és persze a kismamiknak sok boldogságot!!!Nektek lányok meg a legszebbeket kívánim amit eltudok képzelni!

Puszi

1 megjegyzés:

  1. Gaboo
    Azert van olyan topik is ahol beszelgetnek a csajok a mindennapokrol nem csak a pe-rol meg a babarol.De teljesen megertelek...pihenjel aztan ujult erovel majd visszajossz.Ugysem birod nezlkulunk sokaig ;-)

    VálaszTörlés