Én manapság...

Én manapság...

2009. július 21., kedd


Helló!

Ma nagyon jó a kedvem.Megkértem apát hétvégén,hogy szeretnék elmenni jogsira,hogy gondolkozzunk rajta el.

Tegnap este is megemlítettem neki,hogy szeretnék menni és ha nem gond akkor ma utánna nézek az áraknak.

Nagy örömömre nyári akció van mindenhol.Így én a csigavért válaszottam ki,hisz ez azért nagy is,meg neve is van,meg közel is van.Holnap 10 órakor indítják el a tanfolyamot,és én mehetek!!!!

Úgy bevagyok sózva.7 munkanapon fog folyni az oktatás,10-13 óráig.Én az üllői útra fogok menni.

Eddig meglepit akartam az otthoniaknak,de szerintem úgyis elszólom magam,mert nagyon izgulok.Hát majd meglátjuk.

Jajj olyan jó.Legalább ez is kicsit elvonja a figyelmem,kimozdulok itthonról,és lesz jogsim!

Néha szoktam anyu mellett földúton vezetni és azt nagyon élveztem mindig...szóval :-)

1 megjegyzés: