Én manapság...

Én manapság...

2009. augusztus 12., szerda

Fel a fejjel!


Hát sajnos megint nem sikeült ez a hónap sem.Nagyon rossz,mert valamiért nagyon az az érzésem volt,hogy most sikerült.2 napja van meg,de még mindig szeretném azt hinni,hogy sikerült,csak éppen a sok kimaradás miatt jött meg.

Sajnos olyan sokat idegeskedem,hogy tegnap hánytam is este.Persze egyből ment a fantáziálás,de tudatosítottam,hogy nem azért.

Nagyon rossz,mert szerettem volna apát meglepni a második házassági évfordulónkon egy pozitív tesztel.De most ez sem jött össze.Olyan hihetetlen,hogy még van 4 és fél hónap ebből az évből és vége.Remélem ennyi elég lesz nekünk is,mert már oda vagyok.Megpróbálok nem a babára gondolni mindig de nem nagyon megy.Van egy nagyon kedves levelezős barinőm őneki 9 hós a kislánya,tündéi: )

Na ö mondta,hogy mennyünk el kikapcsolódni egy kicsit,de apának olyan sok melója van,hogy kész csoda lenne,ha még idén eljutnánk kettesben bárhova.

Voltunk a hétvégén állatkertbe,nagyon szupi volt,de annyi terhes mami volt,meg kicsi babák,hogy nem voltunk sokáig.Nem mondtam apának,hogy mért,de nekem megszakad a szívem.Kitudnám nézni a kismama kezéből a gyereket.Nem tudom az élettörténetét,lehet,hogy ő is megszenvedett a gyerekért,de irigykedem érte.És e nem jó érzés.Egyre többet sírok és apa nem érti meg,hogy mért.De olyan rossz,hogy nincs senki mellettem...

Na jó nem panaszkodom.

Apának találtam egy klinikát sperma vizsgáatra.Márcsak felkellene hívnia.Mondtam neki,hogy nincs más választása.Azzal van elfoglalva,hogy milyen ciki.Hát istenem,é nekem nem ciki?Engem sokkal többen vizsálnak meg,hozzá meg hozzá sem nyúlnak.Vagy igen?Mindeggy!!!Egyszer kikell,hogy bírja.Ha szeretne gyereket tenni is kell érte,nincs mese.

Szeretnék emenni vhova dolgozni is,de sehova nincs felvétel.Most apa is ott akarja hagyni a melóját,mert már kivan teljessen,amit nem is csodálok.Mert csak kihasználják.Most azt találta ki,hogy kimegyünk német országba.Én nem igazán akarok,mert semmien nyelven nem tudok...

Talán meggondolja.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon jó ötlet a kikapcsolódás. :) Menjetek el. Legalább egy hosszú hétvégére, péntek délutántól vasránapig. Mi is azon voltunk csak :(, de annál jobb volt. Kell egy nyugis, más környezet.
    És drukkolok, hogy össze jöjjön!
    Hatalmas ölelés!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm neked a bíztató szavakat!puszi

    VálaszTörlés