Én manapság...

Én manapság...

2009. augusztus 26., szerda

Utazunk!!!


Végre eljött a mi időnk is!

Apa jövőhéten szabin lesz...Szombat este indulunk HORVÁTBA!!!!!Úgy izgulok,még sosem voltam tenger mellett.Nagyon várom már!Rab szigeten leszünk,kempingben.Bérelünk egy lakókocsit,ami a helyszínen van telepítve,50 m-re a tengertől.És egy egész hétre a szállás csak 60.000 ft,amit most reggel foglaltam le.Mert tegnap döntöttük el végleg,hogy GOOOO!!!!!!!!!!

Még este megyünk valahova körbenézni,mert kell venni kamerát,mert filmezni akarok!

De most megyek is,mert össze akarok szedni mindent amit vinni akarok.Ha valamit kell azt kivasalni,bepakolni.Mert a héten már nem lesz több időm.

2 megjegyzés:

  1. Gondolom,hogy izgulsz nekem is nagy szam volt az elso tenger elmenye.Belgiumban lattam eloszor nekem is tatva maradt a szam ;-)

    Jo nyaralast es hozzal majd kepeket!

    VálaszTörlés
  2. gondolom jó lesz a nyaralás, vagy hát most már inkább jó volt :)
    Tessék élménybeszámolni :)

    VálaszTörlés