Én manapság...

Én manapság...

2009. június 12., péntek

Tegnap már nem volt erőm este írni.Hát igazából nem tudom,hogy most valójában mit is csinál az endokrinológus azon kívül,hogy ő is lehúz az emberről még egy bőrt.
Megállapította,hogy kövér vagyok,foggyak le!Se nem kérdezte meg,hogy a családban milyen betegségek vannak,cukorbetegséget se kérdezte, semmi.Csak,hogy hogyan fogyózzak,mert addig nem lesz semmi.Jó ezt én is tudom,hogy fogynom kellene,de ha nem tudok???Annyi diétát kipróbáltam már...jó lehet,hogy bennem is van hiba,mert nem voltam kitartó.Hát most nekiugrok mégegyszer.Csak az az egy idegesítt,hogy ezért elkért 17400ft-ot!Hát ez a nem mindeggy.
1 hónap mulva kell megint megnézetnem a tsh-t és a prolaktint.
Remélem addigra már nem kell ,mert addigra beköltözik a babó a pocimba : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése