Én manapság...

Én manapság...

2009. június 16., kedd


Nincs túl jó kedvem ma.A 9.-től csináltam minden nap lh teszte ami közvetlenül a menszim után 2 napig halvány pozitív volt.Gondoltam,de jó lassan pém lesz...hát két napja csont negatív.Ma fel is világosítottak arról,hogy lehet menszesz alatt is pém.Hát az nagyon jó,mert mi menszi alatt sose vagyunk eggyütt,ugyhogy valószínüleg ez a hónap is ugrott. : (

Mostmár nem is tudom,hogy akkor mi van.Mert a csaj akitől vettem ő azt írta,hogy minszesz alatt nem lehet nézni,mert a vér befolyásol.Bár most ezt hiába is fontolgatom,mert nekem nem jön be menszi alatt eggyütt lenni...

Csináltam egy HCG tesztet is ami várható volt,hogy negatív lesz,de ezek után már...

Sikerélményem van fogyókúrába is!2 kg minusznál vagyok.Ma is tornáztam már,mert délután el kell mennem és este csak a kutyusommal megyek már sétálni.: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése