Én manapság...

Én manapság...

2009. június 11., csütörtök

2009.06.04. 09:05 - gabóó
Sziasztok!
Ma elkezdem írni,hogy milyen úton jutunk el ahhoz,hogy mi is a karunkba tarthassuk a bébinket.Minden vágyam ez!2008 augusztus óta próbálkozunk a babával,eddig sajnos sikertelenül.
Volt 2 vérvételem.2009 januárban a prolaktin szintem és a TSH volt magas.Bromocriptint kaptam.1 havi adagot szedtem belőle,de tovább nem tudtam,mert rosszul voltam tőle.2009 májusában volt a 2. vérvételem akkor jó volt a TSH de a prolaktinem viszont drasztikussan alacsony.2009.06.11.-én megyek endokrinológushoz,nagyon izgulok,mert nem tudom,hogy ő mit is csinál.Magánba kell,hogy menyjek,mert a kórházakban hónapokat(4 hó) kell várni,viszont nekem fontos,hogy minnél előbb kiderüljön,hogy mi is van.Mert ha kiderül akkor már tudják,hogy mit kezdjenek velem és akkor már megvan az esélye annak,hogy babánk lehessen.


2009.06.08.
Hétvégén volt Szabolcs 30. szülinapja.Csináltunk egy nagyon szuper bogrács és grill partyt.Szerintem nagyon jól sikerült.Vasárnap volt a másnap,akkor is grilleztünk.Igaz szakadt az eső,de mi sátor alatt voltunk,így nem nagyon zavart minket.
3 napom van még az endokrinológudig.Nagyon izgulok,remélem jókat fog mondani.Ma kapok egy kedves beszélgető társamtól "leírást" hogy mit is csinál ez a doki...Hát nagyon várom.
Hétvégén vettünk egy utazós kiságyat,mert jöttek hozzánk babás vendégek is(nagyon kedves barátnőm) és nem tudtak hozni.Szabival pedig megbeszéltük,hogy remélhetőleg lassan úgy is kell,ezért megvettük.Mivel mi is sokat utazunk(budapestről-Pápára) így majd jól jön.Meg persze a nyári utazásokon is.Szabi is remélem hamar kap időpontot dokihoz és őt is hamar megvizsgálják.
Ma elég sokat takarítottam a hétvége miatt,így jól el is fáradtam.Megyek pihenek!

2009.06.09.
Márcsak két nap és megyek az endokrinológushoz!Nagyon izgulok,hogy mi lesz...
Azt mondták,hogy ő tök jó,mert nem fogdos, nem nyulkál...De vért valószínüleg fog venni.Hát kíváncsi vagyok.Érdekes most nem félek annyira a vérvételtől mint szoktam,talán azért mert megszoktm. : )
Meg talán azért sem mert apa is velem lesz.Holnap kérünk időpontot a spermavizsgálatra.Remélem hamar kapunk,és akkor megint közelebb lépünk a babához!
Nagyon izgis ez a hét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése